Bu durumda pek alacaklarını sanmıyorum insanlar korkuyor çünkü. Bunun dışında otobanda polis jandarma vs görürse ceza kesme olasılığı yüksek( Ceza yiyen arkadaşlarım da var ancak bizim için araç durdurup yardım eden poliste oldu sonuç olarak şans) . Ana yollarda değil de ana yollara giden ara yollarda çekmeniz ceza yeme ihtimalini önler. Otobana yaya girmek, yolcu indirmek bindirmek için vs durmak yasak. OtostopRail diye bir grup var facebook'ta oraya girip detaylı bilgi alabilirsin yardımcı olurlar.