• 03-07-2020, 22:54:10
    #37
    Üniversite yılları tatillerde otostop çeke çeke Türkiye'nin 50-60 ilini gezdim heralde Bu durumda pek alacaklarını sanmıyorum insanlar korkuyor çünkü. Bunun dışında otobanda polis jandarma vs görürse ceza kesme olasılığı yüksek( Ceza yiyen arkadaşlarım da var ancak bizim için araç durdurup yardım eden poliste oldu sonuç olarak şans) . Ana yollarda değil de ana yollara giden ara yollarda çekmeniz ceza yeme ihtimalini önler.

    Otobana yaya girmek, yolcu indirmek bindirmek için vs durmak yasak. OtostopRail diye bir grup var facebook'ta oraya girip detaylı bilgi alabilirsin yardımcı olurlar.
  • 04-07-2020, 00:44:59
    #38
    Her gün otostop ile 25 km'lik yola gidiyorum alan oluyo ama çok uzun bekliyorum. Sizin ki daha uzun hayırlısı olsun ama çok uzun süreceğini düşünüyorum
  • 04-07-2020, 01:28:08
    #39
    Eğer belli bir hedefe hızlı bir şekilde ulaşmak istiyorsanız otostop çekmek yerine tırcıların bulunduğu yerlere gidin. hal çevresi vs. bazen yükleri az oluyor. ya da yanlarında yer oluyor falan götürürler sizi. ama keyif için geze geze yapmak isterseniz otostopa devam. en sevmediğim gezi şeklidir bu arada. yolda otostop çeken genç görünce yolumu değiştiririm
  • 04-07-2020, 12:58:40
    #40
    Şahsen ben almam korona varken hele. Koronayı ciddiye almak lazım
  • 04-07-2020, 13:06:39
    #41
    Bir sürücü olarak belirtmeliyimli 90-60-90 hatun olsa şu dönemde arabama almam. Virüs muhabbetleri olmasa alırdım

    Bence pek şansınız yok. Aklı olan tanımadığı birini heleki birilerini asla arabaya almaz.

    Koronadan korkumuz yok cümlesi cehaletten öte değil. Korona dediğin ayı köpek falan değilki korkunuz olmasın. Gözle görülmeyen bir hastalık. Hadi sen gençsin sana bişey yapmaz diyelim peki ya bulaştıracağın insanlar ? Annen baban deden ninen bunlara bulaşırmaktanda mı korkmuyorsun?
  • 04-07-2020, 13:16:36
    #42
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akıllarda tek soru, Antalya'da iş hazır mı?
    gençlik ve hayaller hocam =)
    olum iki turist bulur yolumuza bakarıza yemin edebilirim ama ıspatlayamam
  • 04-07-2020, 17:40:38
    #43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bineceğin arabaya dikkat et, antalya derken başka yere götürmesinler
    kardeş burası munich mi?
  • 04-07-2020, 18:02:44
    #44
    Senarist bir arkadaşım corona filmini yazıyor. Daha doğrusu ekibin içerisinde. Konu coronalı bir otostopçunun arabaya binmesiyle başlıyor, korku gerilim türü 😁
  • 04-07-2020, 18:13:07
    #45
    Hodari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senarist bir arkadaşım corona filmini yazıyor. Daha doğrusu ekibin içerisinde. Konu coronalı bir otostopçunun arabaya binmesiyle başlıyor, korku gerilim türü 😁
    yoldayız gidiyoruz