Bir sürücü olarak belirtmeliyimli 90-60-90 hatun olsa şu dönemde arabama almam. Virüs muhabbetleri olmasa alırdım

Bence pek şansınız yok. Aklı olan tanımadığı birini heleki birilerini asla arabaya almaz.

Koronadan korkumuz yok cümlesi cehaletten öte değil. Korona dediğin ayı köpek falan değilki korkunuz olmasın. Gözle görülmeyen bir hastalık. Hadi sen gençsin sana bişey yapmaz diyelim peki ya bulaştıracağın insanlar ? Annen baban deden ninen bunlara bulaşırmaktanda mı korkmuyorsun?