• 03-07-2020, 19:29:20
    #10
    hocam başlık biraz acayip olmuş
  • 03-07-2020, 19:29:55
    #11
    Lisedeyken 4 yıl boyunca minibüse para vermedim 😂
  • 03-07-2020, 19:31:52
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Deneme hocam , Kilitler kaçırır seni
  • 03-07-2020, 19:34:26
    #13
    Gelişmeleri bizimle paylaşsanıza hocam merak ettim :d
  • 03-07-2020, 19:35:15
    #14
    Samsundan dönerken yolda 1 2 kişi görmüştüm. Siz de şansınızı deneyebilirsiniz. Otogarın arka tarafında ankara yolunda deneyin. Geçen sene otostop ile 20 ye yakın şehir gezdik ama corona dan dolayı ne olur bilmem
  • 03-07-2020, 19:35:21
    #15
    Başlık güzelmiş hocam :d :d
  • 03-07-2020, 19:36:32
    #16
    OmerC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelişmeleri bizimle paylaşsanıza hocam merak ettim :d
    eyvallah hocam güncellerim etiketlerim ayıpsın
  • 03-07-2020, 19:41:04
    #17
    PREMIUM SEO
    Türkiye'nin bir çok yerini otostopla gezmiş birisi olarak bir kaç öneride bulunabilirim. Tabi şuan şansınız düşük malum durumdan dolayı. Kesinlikle şehir merkezleri,ilçe merkezlerinde otostop çekmeyin. Şehrin çıkışlarında ve görüşü olan yollarda bekleyin. Hızlı gitmek istiyorsanız kamyon veya eski araçlara aynı şekilde otostop çekmeyin. Yolunuz uzun 1 günde bitmeyebilir sabah erkenden yola çıkmanızda fayda var. Tabi otostop tamamen şans 10 saatlik yolu tek araçla gittiğimde oldu 2 saatlik yer için 4-5 araç değiştirdiğim de. Şansınız bol olsun.
  • 03-07-2020, 19:41:10
    #18
    Hocam inan bana alan olur. hatta alan kişiye "virüsten korkmuyon mu aga" diye sor büyük ihtimal bize bi şey olmaz yeğenim filan der :d