Samsundan dönerken yolda 1 2 kişi görmüştüm. Siz de şansınızı deneyebilirsiniz. Otogarın arka tarafında ankara yolunda deneyin. Geçen sene otostop ile 20 ye yakın şehir gezdik ama corona dan dolayı ne olur bilmem