• 03-07-2020, 19:41:55
    #19
    Covid 19 nedeniyle sizi kimse almaz
  • 03-07-2020, 19:43:10
    #20
    Ben tanıdığım adamı bile almıyorum bu dönemde.
  • 03-07-2020, 19:44:36
    #21
    Akıllarda tek soru, Antalya'da iş hazır mı?
  • 03-07-2020, 19:45:08
    #22
    Üniversite zamanı gezmediğimiz yer kalmamıştı bir kaç öneri vereyim size.
    * Benzinlik çıkışların'da bekleyin insanlar çıkarken sizi görsün
    *Trafik akışını bozmayacak şekilde yavaşlayıp duracakları bölgelerde durun yani aracın sizi alması için bir boşluk bırakmanız lazım.
    *Bol Bol Dans edin dikkat çekin.
    * Nereye gidecekseniz oranın ismini bir kartona yazın.
    *Maske takın kolonyanız yanınızda olsun geçen araçlara gösterirsiniz.
  • 03-07-2020, 19:47:01
    #23
    BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'nin bir çok yerini otostopla gezmiş birisi olarak bir kaç öneride bulunabilirim. Tabi şuan şansınız düşük malum durumdan dolayı. Kesinlikle şehir merkezleri,ilçe merkezlerinde otostop çekmeyin. Şehrin çıkışlarında ve görüşü olan yollarda bekleyin. Hızlı gitmek istiyorsanız kamyon veya eski araçlara aynı şekilde otostop çekmeyin. Yolunuz uzun 1 günde bitmeyebilir sabah erkenden yola çıkmanızda fayda var. Tabi otostop tamamen şans 10 saatlik yolu tek araçla gittiğimde oldu 2 saatlik yer için 4-5 araç değiştirdiğim de. Şansınız bol olsun.
    sorun değil hocam 1-2-3 günde gitmek petrolde veya artık nerelere kadar gittiysek cami otogar vs biyer bulup uyuruz dediğiniz gibi sabah erkenden çekeceğiz, otobandan ayrılmamaya çalışcağız yol biraz uzayacak ama en azından daha çok alınma şansın olacak.. bakalım hayırlısı



    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akıllarda tek soru, Antalya'da iş hazır mı?
    değil :d en kötü su satarız nolcak ki buluruz bi yolunu .d
  • 03-07-2020, 19:53:36
    #24
    gideceğiniz mesafe çok uzun.
    eskisi gibi kimsenin alacağını sanmıyorum.
    ayrıca en öncemlisi bence yeme/içme ve yatacak yer.
    geceye kalırsanız tabi gecenin nerede denk geleceği önemli.
    samsun tekkeköyde toros gübre fabrikası var.
    orada kamyoncular antalya-muğla-izmir tarafına gübre götürürler.
    bi ihtimal sizi alabilirler.
  • 03-07-2020, 19:55:32
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ne demek para yok. iyi bak oralara
  • 03-07-2020, 20:02:38
    #26
    Bence maxi geyik açılmalıydı 😂😂😂
  • 03-07-2020, 20:03:26
    #27
    Öncelikle aracında aile bulunanlar sizi almazlar. Tek gidenler de almazlar çünkü tek gidene maske zorunluluğu yok ama araçta birden fazla kişi varsa maske zorunluluğu var ve trafik denetimlerinde dikkat ediliyor.

    Üniversite yıllarımda çok otostop çekmiştim. Tatili hep otostopla geçirirdik. Araba sahibi olduktan sonra da yalnızsam otostopçu almaktan çekinmedim hiç. Ama bir arkadaşımın başına gelen bir olaydan sonra artık otostopçu almıyorum. Bunun asıl nedeni de corona değil. Otostopçu aldığınızda bir kaza anında otostopçunun başına bir şey gelirse direk sorumlusunuz. Otostopçu bir kazada ölürse ailesi söke söke sizden kan parası alır ve sizden şikayetçi olabilir. Birilerine yardımcı olmak için böyle bir riske girmek istemiyorum. Çünkü otostopçunun başına bir şey gelirse ailesi kadermiş diyerek geçmez almasaydın arabana der...