Öncelikle aracında aile bulunanlar sizi almazlar. Tek gidenler de almazlar çünkü tek gidene maske zorunluluğu yok ama araçta birden fazla kişi varsa maske zorunluluğu var ve trafik denetimlerinde dikkat ediliyor.

Üniversite yıllarımda çok otostop çekmiştim. Tatili hep otostopla geçirirdik. Araba sahibi olduktan sonra da yalnızsam otostopçu almaktan çekinmedim hiç. Ama bir arkadaşımın başına gelen bir olaydan sonra artık otostopçu almıyorum. Bunun asıl nedeni de corona değil. Otostopçu aldığınızda bir kaza anında otostopçunun başına bir şey gelirse direk sorumlusunuz. Otostopçu bir kazada ölürse ailesi söke söke sizden kan parası alır ve sizden şikayetçi olabilir. Birilerine yardımcı olmak için böyle bir riske girmek istemiyorum. Çünkü otostopçunun başına bir şey gelirse ailesi kadermiş diyerek geçmez almasaydın arabana der...