• 03-07-2020, 20:37:26
    #28
    bilgehan44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne demek para yok. iyi bak oralara

  • 03-07-2020, 20:41:11
    #29
    Bu zamanlarda durum biraz sıkıntı zor olabilir sizin için.
  • 03-07-2020, 21:42:38
    #30
    Hocam anladığım kadarıyla kafası rahat bir adamsın. Otostop işi şans işi tamamen, denk gelirsen bir veya iki araba ile gidersin, şansın yoksa bolca yürümek zorunda kalabilirsin Bazı insanların hala virüs olmadığına inandığını düşünürsek bence alacak birilerini bulursun illa. Bu devirde 10 kişiden 7'si seni arabasına almaz ama.
  • 03-07-2020, 22:03:14
    #31
    Bineceğin arabaya dikkat et, antalya derken başka yere götürmesinler
  • 03-07-2020, 22:06:02
    #32
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bineceğin arabaya dikkat et, antalya derken başka yere götürmesinler
    sıkıntı yok hocam ava gideni avlarız emanetsizde binmeyiz .d
  • 03-07-2020, 22:13:10
    #33
    Çok basit hocam şehir çıkışında ışıklarda kırmızı yanınca Antalya plaka araba ara bulunca camı açık olur büyük ihtimal yanaş abi Antalyayamı gidiyorsunuz bizi de alır mısınız de tek araçla Antalya ya kadar gidersiniz şans var ise yoksa yine yakın olan bir şehirden devam az yapmadım.
  • 03-07-2020, 22:27:19
    #34
    Üyeliği durduruldu
    oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın sabah samsundan antalyaya otostop çekeceğiz samsun-ankara-afyonkarahisar-antalya şeklinde rotamızı belirledik o yollardan otostop çekeceğiz full anayol yada otoban çünkü bu şehirler arası, korona muhabbetine almamazlık yaparlar mı? yada başka bi önerimiz var mı? daha önce elbet lisede çok çektik ama bu kadar uzun yol ilk defa deneyeceğiz.İki kişiyiz.

    not: antlayaya calismaya gidiyoruz otobuse vercek para olmadigi için çekiyoruz koronadan da korkumuz yok .d
    Ben 1-1.5 sene boyunca her hafta sonu 2 defa otostop çekerdim ve şehirler arasıydı.

    1- Koronadan dolayı almamazlık yapabilirler yani şansınız daha düşük.
    2- Yanınızda kendinizi koruyacağınız bir el aletiniz olsun tehdit niteliğinde, bazıları niyeti bozuyor. Hatta benim karşılaştıklarımın %70'i niyeti bozuktu.
    3- Yol yorgunuyum zahmet olmazsa omuzlarım ağrıyor bir masaj yap derlerse aman deyim. Ben bilmem ayağına geç ve kesinlikle yapma.
    4- Çok konuşup bıktırma az konuşup usandırma. Şoför nasıl biriyse ona göre davran.
    5- Atıyorum 10 defa otostopla biryere gittiysem 9.5'u karnımı doyurdu. Bunu bilerek erzak al, sende öyle olurmu bilmiyorum 2 kişi olacağınız için böyle birşey yapmayabilir.
    6- Vaktin bol olması gerekiyor, tırlar ve kamyonlar 3-4 saatte bir mola vermesi gerekiyor yarımsaat kadar. Hem tekerleri serinliyor hemde takografmıdır nedir ona mola süresini belirtiyor mola vermezsen cezası var sanırım. Uyuma durumu yaşanmaması içinde olabilir.
    7- 1 kişi herzaman için 2 kişiden daha kolay kabul edilir.
    8- Yüzünüzü saklamayın tipinize bakarak kamyoneti durduruyorlar.
    9- Asla ve asla valiz veya büyük bir çanta ile otostop çekmeyin Şansınız %80 azalır. Sırt çantası vs kullanın.
    10- Otostop çekeceğiniz yer tek şeritli olmamalı ve tır veya kamyonun durabileceği biryer olmalı yoksa frene basıyorlar bakıyorlar duracak yer yok ve tehlikeli devam ediyorlar.

    Edit///////
    11- Asla ve asla ne taşıdığını sorma, anlamsız şekilde sinirleniyorlar veya şüpheleniyorlar çalacakmı diye sanırsam.
    12- Kargo araçlarına otostop çekme otobüslerede otostop çekme almıyorlar. (Ben sadece 1 defa bindim ondada dayı yolda kim varsa toplamış araç çekicisi pavyon gibiydi)

    Edit//////////
    13- Araçların yavaşladığı yerlerde otostop çekmek daha iyidir. Şanısınız artar
    14- Gece geç saatlere kalırsanız mutlaka herhangi bir ışığın altına geçin. Tır şoförünün aklına *** dorsedeki malı çalmasın beni bayıltıp şimdi bu falan gibi sorular gelmesin ona göre davranın.
    15- Ben yoruldum sen kullanabilirmisin derlerse aman deyim hocam.
    Akllıma geldikçe eklerim. Kolay gelsin
  • 03-07-2020, 22:32:14
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Arabalarin yavaşlayacağı noktolarda otostop cekerseniz basari şansınız artar, maskenizi takmasanız bile gorunen bir yerinizde bulundurun
  • 03-07-2020, 22:33:41
    #36
    Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 1-1.5 sene boyunca her hafta sonu 2 defa otostop çekerdim ve şehirler arasıydı.

    1- Koronadan dolayı almamazlık yapabilirler yani şansınız daha düşük.
    2- Yanınızda kendinizi koruyacağınız bir el aletiniz olsun tehdit niteliğinde, bazıları niyeti bozuyor. Hatta benim karşılaştıklarımın %70'i niyeti bozuktu.
    3- Yol yorgunuyum zahmet olmazsa omuzlarım ağrıyor bir masaj yap derlerse aman deyim. Ben bilmem ayağına geç ve kesinlikle yapma.
    4- Çok konuşup bıktırma az konuşup usandırma. Şoför nasıl biriyse ona göre davran.
    5- Atıyorum 10 defa otostopla biryere gittiysem 9.5'u karnımı doyurdu. Bunu bilerek erzak al, sende öyle olurmu bilmiyorum 2 kişi olacağınız için böyle birşey yapmayabilir.
    6- Vaktin bol olması gerekiyor, tırlar ve kamyonlar 3-4 saatte bir mola vermesi gerekiyor yarımsaat kadar. Hem tekerleri serinliyor hemde takografmıdır nedir ona mola süresini belirtiyor mola vermezsen cezası var sanırım. Uyuma durumu yaşanmaması içinde olabilir.
    7- 1 kişi herzaman için 2 kişiden daha kolay kabul edilir.
    8- Yüzünüzü saklamayın tipinize bakarak kamyoneti durduruyorlar.
    9- Asla ve asla valiz veya büyük bir çanta ile otostop çekmeyin Şansınız %80 azalır. Sırt çantası vs kullanın.
    10- Otostop çekeceğiniz yer tek şeritli olmamalı ve tır veya kamyonun durabileceği biryer olmalı yoksa frene basıyorlar bakıyorlar duracak yer yok ve tehlikeli devam ediyorlar.

    Edit///////
    11- Asla ve asla ne taşıdığını sorma, anlamsız şekilde sinirleniyorlar veya şüpheleniyorlar çalacakmı diye sanırsam.
    12- Kargo araçlarına otostop çekme otobüslerede otostop çekme almıyorlar. (Ben sadece 1 defa bindim ondada dayı yolda kim varsa toplamış araç çekicisi pavyon gibiydi)
    Akllıma geldikçe eklerim. Kolay gelsin
    çok sağolun hocam pazar a erteledik 1 gün daha süremiz var