Hocam anladığım kadarıyla kafası rahat bir adamsın. Otostop işi şans işi tamamen, denk gelirsen bir veya iki araba ile gidersin, şansın yoksa bolca yürümek zorunda kalabilirsin Bazı insanların hala virüs olmadığına inandığını düşünürsek bence alacak birilerini bulursun illa. Bu devirde 10 kişiden 7'si seni arabasına almaz ama.