BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'nin bir çok yerini otostopla gezmiş birisi olarak bir kaç öneride bulunabilirim. Tabi şuan şansınız düşük malum durumdan dolayı. Kesinlikle şehir merkezleri,ilçe merkezlerinde otostop çekmeyin. Şehrin çıkışlarında ve görüşü olan yollarda bekleyin. Hızlı gitmek istiyorsanız kamyon veya eski araçlara aynı şekilde otostop çekmeyin. Yolunuz uzun 1 günde bitmeyebilir sabah erkenden yola çıkmanızda fayda var. Tabi otostop tamamen şans 10 saatlik yolu tek araçla gittiğimde oldu 2 saatlik yer için 4-5 araç değiştirdiğim de. Şansınız bol olsun.
sorun değil hocam 1-2-3 günde gitmek petrolde veya artık nerelere kadar gittiysek cami otogar vs biyer bulup uyuruz dediğiniz gibi sabah erkenden çekeceğiz, otobandan ayrılmamaya çalışcağız yol biraz uzayacak ama en azından daha çok alınma şansın olacak.. bakalım hayırlısı



AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akıllarda tek soru, Antalya'da iş hazır mı?
değil :d en kötü su satarız nolcak ki buluruz bi yolunu .d