Türkiye'nin bir çok yerini otostopla gezmiş birisi olarak bir kaç öneride bulunabilirim. Tabi şuan şansınız düşük malum durumdan dolayı. Kesinlikle şehir merkezleri,ilçe merkezlerinde otostop çekmeyin. Şehrin çıkışlarında ve görüşü olan yollarda bekleyin. Hızlı gitmek istiyorsanız kamyon veya eski araçlara aynı şekilde otostop çekmeyin. Yolunuz uzun 1 günde bitmeyebilir sabah erkenden yola çıkmanızda fayda var. Tabi otostop tamamen şans 10 saatlik yolu tek araçla gittiğimde oldu 2 saatlik yer için 4-5 araç değiştirdiğim de. Şansınız bol olsun.