Hodari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senarist bir arkadaşım corona filmini yazıyor. Daha doğrusu ekibin içerisinde. Konu coronalı bir otostopçunun arabaya binmesiyle başlıyor, korku gerilim türü 😁
yoldayız gidiyoruz