• 03-07-2020, 17:15:14
    #19
    Üyeliği durduruldu
    onureroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajı aldıktan sonra sorun yok hocam. Bende bekliyorum da sanırım çıkmayacak
    valla hocam inancım yok bence bir şey olup o parayı bana vermezler


    sec41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @XantibieN;
    Calisiyormusunuz?
    eğer çalışıyorsanız kısa çalışma odeneginden yararlandinizmi?
    Bende de süreç devam ediyor olarak gözüküyor sanırım kço bitinde aktif olucak.
    çalışıyorum, kçö den faydalanmadım.
  • 03-07-2020, 17:36:33
    #20
    JackBlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pandemi sürecinin en yönetilemeyen 2 yönü var.

    1-Maske
    2-Ödenecek paralar

    PTT gidip sormanızda fayda var. Telefonda bile yanlış bilgi verdikleri olabiliyor.
    BiSepetModa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende nisanda başvurdum hala bekliyorum süreç devam ediyor yazıyor sadece
    XantibieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Nisanda başvurdum hocam az önce mesaj geldi ama hala inanamıyorum açıkçası sistemde süreç devam ediyor yazıyor
    kadmandu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    24 Nisanda başvurmuştum süreç devam ediyor.
    Deno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim hala süreç devam ediyor ne süreçmiş be
    Hocam muhtarınızla ıletısıme geçın onlar halleder bızde yararlandık aldık
  • 03-07-2020, 17:44:04
    #21
    Üyeliği durduruldu
    moncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam muhtarınızla ıletısıme geçın onlar halleder bızde yararlandık aldık
    Hocam sizede mesaja mi geldi PTT'den gelin alın diye
  • 03-07-2020, 17:50:06
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    PTT hesabın varsa uygulamasını indirim bakabilirsin yatmış mı diye. Yakınımdan kimseye mesaj gitmedi sadece e-devlette xxx tarihinde verilen IBAN'a yatacak sorun olursa PTT'den çekim yapılabilecek tarzında bir yazı çıkmış hemen süreç devam ediyor yazısının yanında.
  • 03-07-2020, 17:59:20
    #23
    Üyeliği durduruldu
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PTT hesabın varsa uygulamasını indirim bakabilirsin yatmış mı diye. Yakınımdan kimseye mesaj gitmedi sadece e-devlette xxx tarihinde verilen IBAN'a yatacak sorun olursa PTT'den çekim yapılabilecek tarzında bir yazı çıkmış hemen süreç devam ediyor yazısının yanında.
    PTT hesabım yok ya, bende hiç duymadım mesaj geldi diyeni, e-devlette'de süreç devam ediyor yazıyor sadece
  • 03-07-2020, 18:03:50
    #24
    XantibieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PTT hesabım yok ya, bende hiç duymadım mesaj geldi diyeni, e-devlette'de süreç devam ediyor yazıyor sadece
    hocam tek çare PTT'ye gidip sormak hani eğer 30 dakika-1 saat iş yerinden izin alma şansınız varsa gidip sorun derim. Diğer türlü çok rezalet bir süreç izleniyor PTT çalışanları dahi bilmiyor neyin ne olduğunu
  • 03-07-2020, 18:05:30
    #25
    Üyeliği durduruldu
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam tek çare PTT'ye gidip sormak hani eğer 30 dakika-1 saat iş yerinden izin alma şansınız varsa gidip sorun derim. Diğer türlü çok rezalet bir süreç izleniyor PTT çalışanları dahi bilmiyor neyin ne olduğunu
    yarın gideceğim bakalım ne olacak, kimi diyor mesaj geldiyse o iş bitmiş alırsın parayı diye, kimi günü var o günlere göre veriyorlar diyor, kimi diyor süreç devam ederken vermezler karman çorman cidden, ben hala olumsuz bakıyorum para cebe girmedende umudum yok açıkcası
  • 03-07-2020, 18:07:55
    #26
    XantibieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarın gideceğim bakalım ne olacak, kimi diyor mesaj geldiyse o iş bitmiş alırsın parayı diye, kimi günü var o günlere göre veriyorlar diyor, kimi diyor süreç devam ederken vermezler karman çorman cidden, ben hala olumsuz bakıyorum para cebe girmedende umudum yok açıkcası
    ben henüz SMS alana rastlamadım hocam dediğim gibi.. Ama belki bir umut sistemi düzeltmişlerdir. Umarım bu haktan yararlanırsınız
  • 03-07-2020, 18:09:39
    #27
    Üyeliği durduruldu
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben henüz SMS alana rastlamadım hocam dediğim gibi.. Ama belki bir umut sistemi düzeltmişlerdir. Umarım bu haktan yararlanırsınız
    bakalım şansımıza, çünkü ibanda vermiştim öyle bir durumda ibana yatardı para



    @hibravez; aradım şimdi pttbank'ı adınıza gözüken bir para yok diyor dedim sms geldi ama sistemsel arızadan dolayı size gelmiş olabilir dedi, dediğim gibi bana çıkmaz bu para