PTT hesabın varsa uygulamasını indirim bakabilirsin yatmış mı diye. Yakınımdan kimseye mesaj gitmedi sadece e-devlette xxx tarihinde verilen IBAN'a yatacak sorun olursa PTT'den çekim yapılabilecek tarzında bir yazı çıkmış hemen süreç devam ediyor yazısının yanında.
PTT hesabım yok ya, bende hiç duymadım mesaj geldi diyeni, e-devlette'de süreç devam ediyor yazıyor sadece