hocam tek çare PTT'ye gidip sormak hani eğer 30 dakika-1 saat iş yerinden izin alma şansınız varsa gidip sorun derim. Diğer türlü çok rezalet bir süreç izleniyor PTT çalışanları dahi bilmiyor neyin ne olduğunu
yarın gideceğim bakalım ne olacak, kimi diyor mesaj geldiyse o iş bitmiş alırsın parayı diye, kimi günü var o günlere göre veriyorlar diyor, kimi diyor süreç devam ederken vermezler karman çorman cidden, ben hala olumsuz bakıyorum para cebe girmedende umudum yok açıkcası