XantibieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yarın gideceğim bakalım ne olacak, kimi diyor mesaj geldiyse o iş bitmiş alırsın parayı diye, kimi günü var o günlere göre veriyorlar diyor, kimi diyor süreç devam ederken vermezler karman çorman cidden, ben hala olumsuz bakıyorum para cebe girmedende umudum yok açıkcası
ben henüz SMS alana rastlamadım hocam dediğim gibi.. Ama belki bir umut sistemi düzeltmişlerdir. Umarım bu haktan yararlanırsınız