XantibieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PTT hesabım yok ya, bende hiç duymadım mesaj geldi diyeni, e-devlette'de süreç devam ediyor yazıyor sadece
hocam tek çare PTT'ye gidip sormak hani eğer 30 dakika-1 saat iş yerinden izin alma şansınız varsa gidip sorun derim. Diğer türlü çok rezalet bir süreç izleniyor PTT çalışanları dahi bilmiyor neyin ne olduğunu