Mesajı aldıktan sonra sorun yok hocam. Bende bekliyorum da sanırım çıkmayacak
valla hocam inancım yok bence bir şey olup o parayı bana vermezler
@XantibieN;
Calisiyormusunuz?
eğer çalışıyorsanız kısa çalışma odeneginden yararlandinizmi?
Bende de süreç devam ediyor olarak gözüküyor sanırım kço bitinde aktif olucak.
çalışıyorum, kçö den faydalanmadım.