• 29-06-2020, 00:04:49
    #1
    Merhaba DGS sınavı ikinci sınıftayken mi yapılıyor yoksa mezun olduktan sonra mı ?
  • 29-06-2020, 00:05:48
    #2
    her sene yapılıyor, mezun şartlarını taşıdığınız zaman sınava girebilirsiniz.
  • 29-06-2020, 00:06:04
    #3
    2.sınıfı okurken sınavına girebiliyorsanız.

    Hatta tercihlerinizde yerleştiyseniz

    1 veya 2 dersiniz varsa ve ocak ayında verdiğinizde myo'dan mezun olabiliyorsanız geç kayıt şansından yararlanabiliyorsunuz.
  • 29-06-2020, 00:06:06
    #4
    PREMIUM SEO
    Mezun olduktan sonra girebiliyorsun. Aslında ilk senede de girebiliyorsun ama tercih yapamıyorsun deneme amaçlı girebilirsiniz. Haziranda mezun olursun 1-2 ay sonra sınav sonra tercih şeklinde.
  • 29-06-2020, 00:06:42
    #5
    Üyeliği durduruldu
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her sene yapılıyor, mezun şartlarını taşıdığınız zaman sınava girebilirsiniz.
    İkinci sınıf bitmeden girilir yani demi ? Mezun olmadan direkt 4 yıllığa geçiş yapılır ?
  • 29-06-2020, 00:08:36
    #6
    AYT'den umut olmayınca bende bu şekilde yapıcam galiba
  • 29-06-2020, 00:09:27
    #7
    Üyeliği durduruldu
    BySocial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AYT'den umut olmayınca bende bu şekilde yapıcam galiba
    Ben batırdım TYT iyi ama DGS bilmiyorum yapar mıyım
  • 29-06-2020, 00:09:42
    #8
    BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mezun olduktan sonra girebiliyorsun. Aslında ilk senede de girebiliyorsun ama tercih yapamıyorsun deneme amaçlı girebilirsiniz. Haziranda mezun olursun 1-2 ay sonra sınav sonra tercih şeklinde.
    Neye göre mezun olduktan sonra girebiliyorsun diyorsunuz hocam. 2. sınıfta eğitiminize devam ederken sınava girip tercih verebiliyorsunuz.

    Hatta 1 veya 2 dersiniz kaldığında ocakta tamamlama sözü verdiğinizde geç kayıt şansı ile kayıt yapıp ocakta myo'dan mezun olup ocak ayında ara sınıf olarak lisans eğitimine devam edebiliyorsunuz.

    https://www.yok.gov.tr/Sayfalar/Duyu...y.aspx?did=896 (geç kayıt demişim, şartlı kayıt diye geçiyor.)
  • 29-06-2020, 00:10:43
    #9
    aykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben batırdım TYT iyi ama DGS bilmiyorum yapar mıyım
    DGS soruları TYT'den daha kolay oluyormuş, bence 2 yıl çalışarak yapılabilir