DGS 2.Sınıftayken mi Yapılıyor ?
19
●318
- 29-06-2020, 00:04:49Merhaba DGS sınavı ikinci sınıftayken mi yapılıyor yoksa mezun olduktan sonra mı ?
- 29-06-2020, 00:06:042.sınıfı okurken sınavına girebiliyorsanız.
Hatta tercihlerinizde yerleştiyseniz
1 veya 2 dersiniz varsa ve ocak ayında verdiğinizde myo'dan mezun olabiliyorsanız geç kayıt şansından yararlanabiliyorsunuz. - 29-06-2020, 00:06:42Üyeliği durdurulduİkinci sınıf bitmeden girilir yani demi ? Mezun olmadan direkt 4 yıllığa geçiş yapılır ?beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-06-2020, 00:09:27Üyeliği durduruldu
- 29-06-2020, 00:09:42Neye göre mezun olduktan sonra girebiliyorsun diyorsunuz hocam. 2. sınıfta eğitiminize devam ederken sınava girip tercih verebiliyorsunuz.BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hatta 1 veya 2 dersiniz kaldığında ocakta tamamlama sözü verdiğinizde geç kayıt şansı ile kayıt yapıp ocakta myo'dan mezun olup ocak ayında ara sınıf olarak lisans eğitimine devam edebiliyorsunuz.
https://www.yok.gov.tr/Sayfalar/Duyu...y.aspx?did=896 (geç kayıt demişim, şartlı kayıt diye geçiyor.) - 29-06-2020, 00:10:43DGS soruları TYT'den daha kolay oluyormuş, bence 2 yıl çalışarak yapılabiliraykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
