Mezun olduktan sonra girebiliyorsun. Aslında ilk senede de girebiliyorsun ama tercih yapamıyorsun deneme amaçlı girebilirsiniz. Haziranda mezun olursun 1-2 ay sonra sınav sonra tercih şeklinde.
Neye göre mezun olduktan sonra girebiliyorsun diyorsunuz hocam. 2. sınıfta eğitiminize devam ederken sınava girip tercih verebiliyorsunuz.
Hatta 1 veya 2 dersiniz kaldığında ocakta tamamlama sözü verdiğinizde geç kayıt şansı ile kayıt yapıp ocakta myo'dan mezun olup ocak ayında ara sınıf olarak lisans eğitimine devam edebiliyorsunuz.
https://www.yok.gov.tr/Sayfalar/Duyu...y.aspx?did=896 (geç kayıt demişim, şartlı kayıt diye geçiyor.)