beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her sene yapılıyor, mezun şartlarını taşıdığınız zaman sınava girebilirsiniz.
İkinci sınıf bitmeden girilir yani demi ? Mezun olmadan direkt 4 yıllığa geçiş yapılır ?