Konu
DGS 2.Sınıftayken mi Yapılıyor ?
29-06-2020, 00:06:04
#3
DemirayBilisim
2.sınıfı okurken sınavına girebiliyorsanız.
Hatta tercihlerinizde yerleştiyseniz
1 veya 2 dersiniz varsa ve ocak ayında verdiğinizde myo'dan mezun olabiliyorsanız geç kayıt şansından yararlanabiliyorsunuz.