2.sınıfı okurken sınavına girebiliyorsanız.

Hatta tercihlerinizde yerleştiyseniz

1 veya 2 dersiniz varsa ve ocak ayında verdiğinizde myo'dan mezun olabiliyorsanız geç kayıt şansından yararlanabiliyorsunuz.