aykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben batırdım TYT iyi ama DGS bilmiyorum yapar mıyım
DGS soruları TYT'den daha kolay oluyormuş, bence 2 yıl çalışarak yapılabilir