• 28-06-2020, 00:53:31
    #1
    off
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba bugun sınava bende girdim fakat sadece 2 senelik düşündüğümden , tyt ücreti ödemiştim girdim , yarın ki sınava katılmayacağım .
    23 türkçe 5 din&sosyal 3 matematik
    totalde 31 soru yaptım .
    Emin olduklarımı işaretlemeyi tercih ettim . sanırım yanlışlar olacaktır ortalama hesaplar yaptım 160 gibi birşey alıcam sanırım .
    Hiç çalışmadım zaten en son 2013 de girmiştim

    150 barajını aştığımda herhangi bir bölüme girebilirmiyim , ne yapmalıyım bilgili arkadaşların yorumları çok önemli .
  • 28-06-2020, 00:55:31
    #2
    Geçersin hocam kafana takma banko %100
  • 28-06-2020, 00:56:54
    #3
    Öncelikle hakkında hayırlısı olsun kardeşim. Ama edindiğim hayat tecrübesinden yola çıkarak naçizane bir tavsiye vereyim önlisans okuma. Çok klasik olacak ama bir sene daha hazırlan istersen olur. 2010 yılında sırf senin gibi boşta kalmıyayım diye okumak zorunda kaldığım önlisans ve ardından dgs serüveni ile mühendislik bana 8 seneye patladı. İyi düşün iyi tart öyle karar ver derim. Eğerki önlisans a gidersen okulu bitirince gelip bu postu tekrar oku
  • 28-06-2020, 00:58:11
    #4
    Üyeliği durduruldu
    150 barajını aştığında pek bi yere gidemezsin hatta bi yere gidemezsin en az 190 almalısın iyi kötü bi 2 yıllık üniye gitmen için
  • 28-06-2020, 01:00:51
    #5
    ssyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle hakkında hayırlısı olsun kardeşim. Ama edindiğim hayat tecrübesinden yola çıkarak naçizane bir tavsiye vereyim önlisans okuma. Çok klasik olacak ama bir sene daha hazırlan istersen olur. 2010 yılında sırf senin gibi boşta kalmıyayım diye okumak zorunda kaldığım önlisans ve ardından dgs serüveni ile mühendislik bana 8 seneye patladı. İyi düşün iyi tart öyle karar ver derim. Eğerki önlisans a gidersen okulu bitirince gelip bu postu tekrar oku
    Hocam ben böyle düşünmüyorum önlisans sınavında gidilebilecek yani iş imkanı olabilecek önü açık meslekler mevcut örneğin en çok tercih edilen meslek anestezi olarak biliniyor bunun yanında uçak teknolojisi vb alanların önü açık olduğu bariz bir şekilde belli fakat bunun yanında gidilen üniversitenin iş imkanları da önemli bunları araştırmadan gidilmesi zaten boşa okunmuş veya okunulacak 2 yıl demektir.
  • 28-06-2020, 01:00:59
    #6
    off
    Üyeliği durduruldu
    ssyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle hakkında hayırlısı olsun kardeşim. Ama edindiğim hayat tecrübesinden yola çıkarak naçizane bir tavsiye vereyim önlisans okuma. Çok klasik olacak ama bir sene daha hazırlan istersen olur. 2010 yılında sırf senin gibi boşta kalmıyayım diye okumak zorunda kaldığım önlisans ve ardından dgs serüveni ile mühendislik bana 8 seneye patladı. İyi düşün iyi tart öyle karar ver derim. Eğerki önlisans a gidersen okulu bitirince gelip bu postu tekrar oku
    değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim .Eskiden işe atılmak ilk hedefimdi ve öyle oldu şimdi ise lise mezunuyum demeye utanır oldum , direk hangi üniversite hangi bölüm soruları soruyor tanıdıklarım , yarın öbürgün evleneceğim sırf okumuş olmak için okuyacağım işin açığı bilmiyorum ne yapsam ne etsem .

    İnşallah geçmişimdir ,vaktim yoktu hiç çalışamadım ama mantığımla çözdüm umarım geçmişimdir .



    sinanayday adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    150 barajını aştığında pek bi yere gidemezsin hatta bi yere gidemezsin en az 190 almalısın iyi kötü bi 2 yıllık üniye gitmen için
    hocam nişantaşı üni. alıyor dediler fakat yanılmayayım bilemedim ki , 2 senelik parasını verip okumak istiyorum bir bölüm
  • 28-06-2020, 01:03:59
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    off adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba bugun sınava bende girdim fakat sadece 2 senelik düşündüğümden , tyt ücreti ödemiştim girdim , yarın ki sınava katılmayacağım .
    23 türkçe 5 din&sosyal 3 matematik
    totalde 31 soru yaptım .
    Emin olduklarımı işaretlemeyi tercih ettim . sanırım yanlışlar olacaktır ortalama hesaplar yaptım 160 gibi birşey alıcam sanırım .
    Hiç çalışmadım zaten en son 2013 de girmiştim

    150 barajını aştığımda herhangi bir bölüme girebilirmiyim , ne yapmalıyım bilgili arkadaşların yorumları çok önemli .
    Öncelikle geçmiş olsun.Kardesim önlisans ardından lisans bitirmiş biri olarak sana söyleyeceğim şey önlisans kesinlikle ama kesinlikle okuma .Bir yıl geç git ama lisans olsun.
  • 28-06-2020, 01:05:08
    #8
    Acanbay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben böyle düşünmüyorum önlisans sınavında gidilebilecek yani iş imkanı olabilecek önü açık meslekler mevcut örneğin en çok tercih edilen meslek anestezi olarak biliniyor bunun yanında uçak teknolojisi vb alanların önü açık olduğu bariz bir şekilde belli fakat bunun yanında gidilen üniversitenin iş imkanları da önemli bunları araştırmadan gidilmesi zaten boşa okunmuş veya okunulacak 2 yıl demektir.
    önlisans okudunuzmu bilmiyorum ama önlisans okuyan her birey de bir eziklik hissi olur. bunu okuyanlar bilir. ve sürekli 48. kromozom seni dgs ye hazırlan diye dürter. üzerine lisans a tamamlamak istersin işine odaklanamazsın. o yüzden teknik bölüm okuyacak arkadaşlar önlisans a gitmeden direkt olarak lisans sınavına hazırlansınlar. optisyenlik gibi el sanatları veya tekstil gibi direk meslek amaçlı düşünenler biraz faydasını görür ama dediğim gibi teknik bölüm özellikle mühendislik düşünenler önlisans dan uzak dursun.
  • 28-06-2020, 01:08:34
    #9
    off
    Üyeliği durduruldu
    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun.Kardesim önlisans ardından lisans bitirmiş biri olarak sana söyleyeceğim şey önlisans kesinlikle ama kesinlikle okuma .Bir yıl geç git ama lisans olsun.
    teşekkür ederim yorumunuz için fakat benim bekleyecek vaktim kalmadı 150 puanıyla örgün mü gidebilirim , açık mı gidebilirim , özele parasını verip mi gidebilirim nasıl yaparım bölüm farketmez at bakıcılığı bile olur yani