Acanbay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben böyle düşünmüyorum önlisans sınavında gidilebilecek yani iş imkanı olabilecek önü açık meslekler mevcut örneğin en çok tercih edilen meslek anestezi olarak biliniyor bunun yanında uçak teknolojisi vb alanların önü açık olduğu bariz bir şekilde belli fakat bunun yanında gidilen üniversitenin iş imkanları da önemli bunları araştırmadan gidilmesi zaten boşa okunmuş veya okunulacak 2 yıl demektir.
önlisans okudunuzmu bilmiyorum ama önlisans okuyan her birey de bir eziklik hissi olur. bunu okuyanlar bilir. ve sürekli 48. kromozom seni dgs ye hazırlan diye dürter. üzerine lisans a tamamlamak istersin işine odaklanamazsın. o yüzden teknik bölüm okuyacak arkadaşlar önlisans a gitmeden direkt olarak lisans sınavına hazırlansınlar. optisyenlik gibi el sanatları veya tekstil gibi direk meslek amaçlı düşünenler biraz faydasını görür ama dediğim gibi teknik bölüm özellikle mühendislik düşünenler önlisans dan uzak dursun.