Öncelikle geçmiş olsun.Kardesim önlisans ardından lisans bitirmiş biri olarak sana söyleyeceğim şey önlisans kesinlikle ama kesinlikle okuma .Bir yıl geç git ama lisans olsun.
teşekkür ederim yorumunuz için fakat benim bekleyecek vaktim kalmadı 150 puanıyla örgün mü gidebilirim , açık mı gidebilirim , özele parasını verip mi gidebilirim nasıl yaparım bölüm farketmez at bakıcılığı bile olur yani