Merhaba bugun sınava bende girdim fakat sadece 2 senelik düşündüğümden , tyt ücreti ödemiştim girdim , yarın ki sınava katılmayacağım .
23 türkçe 5 din&sosyal 3 matematik
totalde 31 soru yaptım .
Emin olduklarımı işaretlemeyi tercih ettim . sanırım yanlışlar olacaktır ortalama hesaplar yaptım 160 gibi birşey alıcam sanırım .
Hiç çalışmadım zaten en son 2013 de girmiştim

150 barajını aştığımda herhangi bir bölüme girebilirmiyim , ne yapmalıyım bilgili arkadaşların yorumları çok önemli .