Öncelikle hakkında hayırlısı olsun kardeşim. Ama edindiğim hayat tecrübesinden yola çıkarak naçizane bir tavsiye vereyim önlisans okuma. Çok klasik olacak ama bir sene daha hazırlan istersen olur. 2010 yılında sırf senin gibi boşta kalmıyayım diye okumak zorunda kaldığım önlisans ve ardından dgs serüveni ile mühendislik bana 8 seneye patladı. İyi düşün iyi tart öyle karar ver derim. Eğerki önlisans a gidersen okulu bitirince gelip bu postu tekrar oku