Öncelikle hakkında hayırlısı olsun kardeşim. Ama edindiğim hayat tecrübesinden yola çıkarak naçizane bir tavsiye vereyim önlisans okuma. Çok klasik olacak ama bir sene daha hazırlan istersen olur. 2010 yılında sırf senin gibi boşta kalmıyayım diye okumak zorunda kaldığım önlisans ve ardından dgs serüveni ile mühendislik bana 8 seneye patladı. İyi düşün iyi tart öyle karar ver derim. Eğerki önlisans a gidersen okulu bitirince gelip bu postu tekrar oku
değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim .Eskiden işe atılmak ilk hedefimdi ve öyle oldu şimdi ise lise mezunuyum demeye utanır oldum , direk hangi üniversite hangi bölüm soruları soruyor tanıdıklarım , yarın öbürgün evleneceğim sırf okumuş olmak için okuyacağım işin açığı bilmiyorum ne yapsam ne etsem .
İnşallah geçmişimdir ,vaktim yoktu hiç çalışamadım ama mantığımla çözdüm umarım geçmişimdir .
150 barajını aştığında pek bi yere gidemezsin hatta bi yere gidemezsin

en az 190 almalısın iyi kötü bi 2 yıllık üniye gitmen için
hocam nişantaşı üni. alıyor dediler fakat yanılmayayım bilemedim ki , 2 senelik parasını verip okumak istiyorum bir bölüm