Ölüm korkusu yaşayan var mı?
59
●1.337
- 27-06-2020, 22:26:25Herkes yaşıyordur diye düşünüyorum. Belirsizlik insanı korkutur doğamız gereği böyledir. Bir de hayallerimi gerçekleştiremeden ölmek istemiyorum ondan dolayı da korkuyorum.Asynchronous bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 27-06-2020, 22:31:29Benim için de durum böyle. 25-26 yaşındayım ve hayatımı yeni düzene sokabildim. Düzen dediysem nihai hedefim elbette memuriyet değildi. Ancak düzenli gelir elde ederek diğer projelerime kaynak sağlayacağım ve farklı alanlarda planladığım şeyler var. Hal böyleyken gitmek istemiyorumMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ölüm elbette tek gerçek, hepimizin değişmez sonu. Ama yıllardır param olsa da şu işleri düzene koysam dediğim çoğu şeyin imkanı gelmişken yaşamak istiyorum.
Freelancer olarak da güzel kazançlar elde ettim ama birçok arkadaşımızın da malumu üzeredir ki belli olmuyor. Bazen geliyor, bazen gelmiyor. Birçok girişimci arkadaşımız kaynak bulamayışından güvendiği projelere yoğunlaşamıyor. Bendeki olay da biraz buydu. - 27-06-2020, 22:34:16Ölümden korkmuyorum, ama ölümü hergün düsünüyorum. cünkü ölümü düsünmek bana iyi geliyor. hatalarimdan , kalp kiriklarindan ve bir cok seyden beni mahrum ediyor. ne zaman biri beni üzse, ölüm gelir aklima veya ben ne zaman birini üzsem veya üzecek olursam ölüm gelir aklima.. Ölüm insani manevi acidan da güclendirdigine inandigim bir terapi gibidir.
Ölüm korkusu ise , dünyaya olan bagliligi gösterdigini düsünüyorum. Bir insan olarak endiselerimizin var olmasi cok normal. Tedbirli ve takintili hal almadan kendinizi koruyun. birsey yaparken hasassiyetinizle etrafinizdakileri rahatsiz etmemeye gayret edin. korkularinizi yenmeniz icinde,bilinc altinizda kendinizi kontrol edecek sekilde güclü ve saglikli kil..cünkü derler ki neye cok inanirsan enerji olarak insan onu kendine cekermis. Enerjinizi yüksek tutun, düsüncelerinizi de pozitiflestirin ve kötü birsey akliniza geldiginde bile , herseyin cok iyi oldugunu, saglikli oldugunuzu , korkularinizin yersiz hayatin ise güzel oldugunu düsünün.. düsünün ki tüm güzelliklerde sizi bulsun.. - 27-06-2020, 22:34:51Konuyu açan arkadaş dine inanmıyorum diyor, siz felek nas okuyun diyorsunuzOziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-06-2020, 22:35:02Bardağın dolu tarafını gör bence..elbette korku olur ama bunu kendine zarar verecek kadar derinlestirme.
Bak ben 2005 te felç geçirdim. Sol tarafım komple gitti. 1 senede atlattım çünkü kabullenmedim. 3 kere kalp krizi geçirdim ki 3. sü götürür derler 3 dk falan ex kalmışım son anda yetiştirmişler. Üstüne üstlük 4 ay olacak beyinde de birşey buldular
e ben korkmuyorum, 1.5 yaşında kızım var ona tutunuyorum. Ölmekten değil ama gelecek sağlayamamaktan korkuyorum sadece. Onu da işlere sarılarak atlatiyorum, yardımcı oluyorum vs vs. Rahat ol yani. He yaşım 41
- 27-06-2020, 22:37:05daha cok gencsin degerli kardesim, sabiretmesini bilenin ayagina gelirmis hersey. müsterih olun , hergün günes yeniden doguyor. kendimize ve cevremizdeki insanlara faydali olacak güzellikler üretmeye bakalim. emin olun paranin da yapamayacagi seyler var. günahini biliyorsan ise, tövbe etmeyi de bilirsin. günahsiz keske olabilirsek. böyle böyle insan veya inanclar dogrultusunda konusursakda müslüman oluruz iste vesselamkalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle