kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşamaktan sıkıldım hocam ben ne ölüm korkusu? Ülkedeki her şey aşırı pahalandı insanlık yavaş yavaş bitiyor azgınlıklar artıyor, bir an önce kıyamet kopsa keşke, veya daha fazla günaha bulaşmadan bir şekilde göç etsek öbür dünyaya
daha cok gencsin degerli kardesim, sabiretmesini bilenin ayagina gelirmis hersey. müsterih olun , hergün günes yeniden doguyor. kendimize ve cevremizdeki insanlara faydali olacak güzellikler üretmeye bakalim. emin olun paranin da yapamayacagi seyler var. günahini biliyorsan ise, tövbe etmeyi de bilirsin. günahsiz keske olabilirsek. böyle böyle insan veya inanclar dogrultusunda konusursakda müslüman oluruz iste vesselam