Bardağın dolu tarafını gör bence..elbette korku olur ama bunu kendine zarar verecek kadar derinlestirme.
Bak ben 2005 te felç geçirdim. Sol tarafım komple gitti. 1 senede atlattım çünkü kabullenmedim. 3 kere kalp krizi geçirdim ki 3. sü götürür derler 3 dk falan ex kalmışım son anda yetiştirmişler. Üstüne üstlük 4 ay olacak beyinde de birşey buldular e ben korkmuyorum, 1.5 yaşında kızım var ona tutunuyorum. Ölmekten değil ama gelecek sağlayamamaktan korkuyorum sadece. Onu da işlere sarılarak atlatiyorum, yardımcı oluyorum vs vs. Rahat ol yani. He yaşım 41