• 16-06-2020, 15:09:37
    DB silinmeden önce de buradaydım, hiç ceza almadım şimdiye kadar.
  • 16-06-2020, 15:28:50
    Düzenli olarak ceza almaya çalışırım.
  • 16-06-2020, 15:34:57
    Bende hiç ceza almadım
  • 16-06-2020, 15:39:20
    hiç almadım sanıyordum 2 kere almışım biinde şikayet konusuna yazdığım için 1 gün diğeri 2 ay ama sebebi yazmıyor : ))
  • 16-06-2020, 15:41:09
    8 yıl olacak nerdeyse daha bir kere ceza almadim
  • 16-06-2020, 15:43:51
    Ceza alanların %80`nı Şikayet konularına yazmakdan
    Hepsini kontrol edin Kesin cezalardan 1 tanesi Şikayet konularına yazmaktır.
  • 16-06-2020, 16:05:38
    @Enes65532; hiç ceza almadı diye biliyorum.
  • 16-06-2020, 16:07:24
    Henüz almadım
  • 16-06-2020, 16:23:15
    ByBeRKeM.CoM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Enes65532; hiç ceza almadı diye biliyorum.
    Hocam dalga geçmeyin yılın r10 en çok ceza alan üyesi secilcem yakında