• 09-06-2020, 20:43:38
    #1
    Selamlar, puma'nın internet sitesi üzerinden ayakkabı alacağım, şikayet var'da ayakkabılar hakkında
    çok şikayet gördüm daha önce alışveriş yapıp mağdur olan var mı ?
  • 09-06-2020, 20:44:42
    #2
    Hocam malzemesi çok kötü, 6 aylık ayakkabının fileleri yırtıldı ve içi sökülüyor. 350 TL vermiştim, keşke reebook alsaydım.
  • 09-06-2020, 20:53:30
    #3
    sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, puma'nın internet sitesi üzerinden ayakkabı alacağım, şikayet var'da ayakkabılar hakkında
    çok şikayet gördüm daha önce alışveriş yapıp mağdur olan var mı ?
    valla orta yollu alacaksan nike den şaşma. New Balance filanda hikaye. gösteriş için alacaksanda prada vs al ama çok pahalı o markalar. Orta hallide en uzun ve dayanıklı adı da geçerli olan nike derim ben. Ama ben olsam malzeme kötü olsa da marka değeri için en alt lacoste bakıom.
  • 09-06-2020, 20:55:35
    #4
    Bugün aldım gayet memnunum tavsiye ederim daha öncede pek çok kez almıştım severek kullanıyorum 😏

    Kaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam malzemesi çok kötü, 6 aylık ayakkabının fileleri yırtıldı ve içi sökülüyor. 350 TL vermiştim, keşke reebook alsaydım.
    Bununla ilgili mağazaya veya ürünü internetten aldıysanız e-ticaret departmanı aracılığıyla incelemeye gönderebilirsiniz
  • 09-06-2020, 21:03:08
    #5
    ilkay_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla orta yollu alacaksan nike den şaşma. New Balance filanda hikaye. gösteriş için alacaksanda prada vs al ama çok pahalı o markalar. Orta hallide en uzun ve dayanıklı adı da geçerli olan nike derim ben. Ama ben olsam malzeme kötü olsa da marka değeri için en alt lacoste bakıom.
    bu zamana kadar nike kullandım, aradığım modeli orada bulamadım benzeyen bir ayakkabı vardı onunda fiyatı 1300₺ bence çok gereksiz fiyat, o yüzden farklı marka düşündüm yoksa nike'den şaşmam hocam



    UD10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bununla ilgili mağazaya veya ürünü internetten aldıysanız e-ticaret departmanı aracılığıyla incelemeye gönderebilirsiniz
    Şikayet konularında iade, değişim yapmadıklarını sorumsuz davrandıklarını okudum ne kadar doğrudur bilemem şu an %50-%50'yim bakalım hangi taraf ağır basarsa ona göre hareket edeceğim

    ŞİKAYETLER LİNK
  • 09-06-2020, 21:47:30
    #6
    sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu zamana kadar nike kullandım, aradığım modeli orada bulamadım benzeyen bir ayakkabı vardı onunda fiyatı 1300₺ bence çok gereksiz fiyat, o yüzden farklı marka düşündüm yoksa nike'den şaşmam hocam





    Şikayet konularında iade, değişim yapmadıklarını sorumsuz davrandıklarını okudum ne kadar doğrudur bilemem şu an %50-%50'yim bakalım hangi taraf ağır basarsa ona göre hareket edeceğim

    ŞİKAYETLER LİNK
    Dediğiniz gibi bir durumla karşı karşıya kaldığınızda konuyu gerekirse hakem heyetine taşıyarak yine sonuçlandırabilirsiniz ama son karar sizin tabi 😊