ilkay_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla orta yollu alacaksan nike den şaşma. New Balance filanda hikaye. gösteriş için alacaksanda prada vs al ama çok pahalı o markalar. Orta hallide en uzun ve dayanıklı adı da geçerli olan nike derim ben. Ama ben olsam malzeme kötü olsa da marka değeri için en alt lacoste bakıom.
bu zamana kadar nike kullandım, aradığım modeli orada bulamadım benzeyen bir ayakkabı vardı onunda fiyatı 1300₺ bence çok gereksiz fiyat, o yüzden farklı marka düşündüm yoksa nike'den şaşmam hocam



UD10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bununla ilgili mağazaya veya ürünü internetten aldıysanız e-ticaret departmanı aracılığıyla incelemeye gönderebilirsiniz
Şikayet konularında iade, değişim yapmadıklarını sorumsuz davrandıklarını okudum ne kadar doğrudur bilemem şu an %50-%50'yim bakalım hangi taraf ağır basarsa ona göre hareket edeceğim

ŞİKAYETLER LİNK