Konu
Puma'dan ayakkabı alan var mı?
09-06-2020, 20:44:42
#2
Kaygusuz
Hocam malzemesi çok kötü, 6 aylık ayakkabının fileleri yırtıldı ve içi sökülüyor. 350 TL vermiştim, keşke reebook alsaydım.