Bugün aldım gayet memnunum tavsiye ederim daha öncede pek çok kez almıştım severek kullanıyorum 😏
Hocam malzemesi çok kötü, 6 aylık ayakkabının fileleri yırtıldı ve içi sökülüyor. 350 TL vermiştim, keşke reebook alsaydım.
Bununla ilgili mağazaya veya ürünü internetten aldıysanız e-ticaret departmanı aracılığıyla incelemeye gönderebilirsiniz