sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu zamana kadar nike kullandım, aradığım modeli orada bulamadım benzeyen bir ayakkabı vardı onunda fiyatı 1300₺ bence çok gereksiz fiyat, o yüzden farklı marka düşündüm yoksa nike'den şaşmam hocam





Şikayet konularında iade, değişim yapmadıklarını sorumsuz davrandıklarını okudum ne kadar doğrudur bilemem şu an %50-%50'yim bakalım hangi taraf ağır basarsa ona göre hareket edeceğim

ŞİKAYETLER LİNK
Dediğiniz gibi bir durumla karşı karşıya kaldığınızda konuyu gerekirse hakem heyetine taşıyarak yine sonuçlandırabilirsiniz ama son karar sizin tabi 😊