Selamlar, puma'nın internet sitesi üzerinden ayakkabı alacağım, şikayet var'da ayakkabılar hakkında
çok şikayet gördüm daha önce alışveriş yapıp mağdur olan var mı ?
valla orta yollu alacaksan nike den şaşma. New Balance filanda hikaye. gösteriş için alacaksanda prada vs al ama çok pahalı o markalar. Orta hallide en uzun ve dayanıklı adı da geçerli olan nike derim ben. Ama ben olsam malzeme kötü olsa da marka değeri için en alt lacoste bakıom.