Lazer çizdirdim şahin gözü oldum
Uzağı göremiyordum 0.50 idi 13 yıl oldu herhangi bi sorun yok ama göz riske girmez en kaliteli hastanede olun derim
Göz ameliyatı olan var mı?
29
●382
- 22-05-2020, 21:58:10Üyeliği durduruldu
- 22-05-2020, 22:04:39Keşke benimde sadece 0.5 olsa cizdirmeyi bile düşünmemT_PLaMeN_R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-05-2020, 22:26:14Bendede astigmat var ikisi 6ya yakın lazer olmayı düşünüyorum siz hangi hastanede oldunuz hocamtihacuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-05-2020, 22:58:412011 yılında çankaya dünya göz hastanesinde lazer ameliyatı oldum. Sol 5.50a sağ 5 di. Miyoptum. Sol 0.50 sağ sıfırlanmıştı. Aradan 9 yıl geçmiş. Gözleri çok yorduğumdan sol 0.75 sağ 0.50 olmuş ama şimdi gözlüksüz rahat görüyorum. Sıkıntı yok.
Sonra kardeşim samsun dünya gözde 2012de oldu. O da 2.50 idi sanırım onda da şimdi sıkıntı yok. Üstüne dayıoğlu Ankara dünya gözde oldu. 2015de onda da sıkıntı yok. - 22-05-2020, 23:11:07Hocam Antalya Dünyagözde olmuştum. Ama ilk 3 gün çok kötüydüreberaksumer06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-05-2020, 23:15:08Bende Ankara'da yaşıyorum hocam cesaret edebilirsem dunyagöze gitmeyi düşünüyorum biraz kazık ama bildiğim kadarıyla en iyisi oAliYucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıldı biraz detay verebilirsmisiniz hocamtihacuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 22-05-2020, 23:24:53lazer ile olun olan arkadaş baya araştırmıştı parasına bakmayın iyi doktoru bulun. Bir kaç ay gözlerde sulanma vb. sıkıntılar olur sonrasında düzelir. Bende uzaktaki yazıları net göremiyorum gözlük ile cam gibi oluyor ancak de gel de gözlük tak
Takmadığım için sıkıntı var gibi
- 22-05-2020, 23:46:35Mesleğim aşçılık hocam yağ buhar ateş içinde oluyom sürekli gözlük 1dk içinde ya buhardan kapanıyor yada yağdan filan kirleniyor lens kullanıyom onun kullanımıda sıkıntı 6-7 saatden sonra gözlerim kayıyor kızarıyor.SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belki doktor sosyal medya meraklısı çıkar senin takipçini yükseltirim diye indirim yaptırtırım 😂