• 22-05-2020, 21:58:10
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Lazer çizdirdim şahin gözü oldum
    Uzağı göremiyordum 0.50 idi 13 yıl oldu herhangi bi sorun yok ama göz riske girmez en kaliteli hastanede olun derim
  • 22-05-2020, 22:04:39
    #20
    T_PLaMeN_R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lazer çizdirdim şahin gözü oldum
    Uzağı göremiyordum 0.50 idi 13 yıl oldu herhangi bi sorun yok ama göz riske girmez en kaliteli hastanede olun derim
    Keşke benimde sadece 0.5 olsa cizdirmeyi bile düşünmem
  • 22-05-2020, 22:07:33
    #21
    Hocam bende de astigmat vardı çift göz toplam 3.5 civari idi. Lazer ile çizdirdim, 0 a kadar düştü.
  • 22-05-2020, 22:26:14
    #22
    tihacuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende de astigmat vardı çift göz toplam 3.5 civari idi. Lazer ile çizdirdim, 0 a kadar düştü.
    Bendede astigmat var ikisi 6ya yakın lazer olmayı düşünüyorum siz hangi hastanede oldunuz hocam
  • 22-05-2020, 22:58:41
    #23
    2011 yılında çankaya dünya göz hastanesinde lazer ameliyatı oldum. Sol 5.50a sağ 5 di. Miyoptum. Sol 0.50 sağ sıfırlanmıştı. Aradan 9 yıl geçmiş. Gözleri çok yorduğumdan sol 0.75 sağ 0.50 olmuş ama şimdi gözlüksüz rahat görüyorum. Sıkıntı yok.

    Sonra kardeşim samsun dünya gözde 2012de oldu. O da 2.50 idi sanırım onda da şimdi sıkıntı yok. Üstüne dayıoğlu Ankara dünya gözde oldu. 2015de onda da sıkıntı yok.
  • 22-05-2020, 23:11:07
    #24
    reberaksumer06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bendede astigmat var ikisi 6ya yakın lazer olmayı düşünüyorum siz hangi hastanede oldunuz hocam
    Hocam Antalya Dünyagözde olmuştum. Ama ilk 3 gün çok kötüydü
  • 22-05-2020, 23:15:08
    #25
    AliYucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2011 yılında çankaya dünya göz hastanesinde lazer ameliyatı oldum. Sol 5.50a sağ 5 di. Miyoptum. Sol 0.50 sağ sıfırlanmıştı. Aradan 9 yıl geçmiş. Gözleri çok yorduğumdan sol 0.75 sağ 0.50 olmuş ama şimdi gözlüksüz rahat görüyorum. Sıkıntı yok.

    Sonra kardeşim samsun dünya gözde 2012de oldu. O da 2.50 idi sanırım onda da şimdi sıkıntı yok. Üstüne dayıoğlu Ankara dünya gözde oldu. 2015de onda da sıkıntı yok.
    Bende Ankara'da yaşıyorum hocam cesaret edebilirsem dunyagöze gitmeyi düşünüyorum biraz kazık ama bildiğim kadarıyla en iyisi o



    tihacuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Antalya Dünyagözde olmuştum. Ama ilk 3 gün çok kötüydü
    Nasıldı biraz detay verebilirsmisiniz hocam
  • 22-05-2020, 23:24:53
    #26
    lazer ile olun olan arkadaş baya araştırmıştı parasına bakmayın iyi doktoru bulun. Bir kaç ay gözlerde sulanma vb. sıkıntılar olur sonrasında düzelir. Bende uzaktaki yazıları net göremiyorum gözlük ile cam gibi oluyor ancak de gel de gözlük tak Takmadığım için sıkıntı var gibi
  • 22-05-2020, 23:46:35
    #27
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lazer ile olun olan arkadaş baya araştırmıştı parasına bakmayın iyi doktoru bulun. Bir kaç ay gözlerde sulanma vb. sıkıntılar olur sonrasında düzelir. Bende uzaktaki yazıları net göremiyorum gözlük ile cam gibi oluyor ancak de gel de gözlük tak Takmadığım için sıkıntı var gibi
    Mesleğim aşçılık hocam yağ buhar ateş içinde oluyom sürekli gözlük 1dk içinde ya buhardan kapanıyor yada yağdan filan kirleniyor lens kullanıyom onun kullanımıda sıkıntı 6-7 saatden sonra gözlerim kayıyor kızarıyor.
    Belki doktor sosyal medya meraklısı çıkar senin takipçini yükseltirim diye indirim yaptırtırım 😂