• 21-05-2020, 20:03:04
    #10
    reberaksumer06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gözluk takıyormuydunuz
    hayır
  • 22-05-2020, 19:56:34
    #11
    Lazerle gözümü çizdirdim 6 ay önce hayatıma renk geldi resmen
  • 22-05-2020, 20:03:28
    #12
    2011 yilinda 2 katarakt 1 şaşılık oldum sol gözden de katarak ameliyatı için gün bekliyorum. Abimde oldu ama görmem daha iyi diyor ben bıçak altı oldum o sanırım yeni teknoloji ile lazer oldu bende şimdi gene ne olacagım bilmiyorum
  • 22-05-2020, 20:32:57
    #13
    Yuzarseff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lazerle gözümü çizdirdim 6 ay önce hayatıma renk geldi resmen
    Kaç numaraydi hocam gözünüz
  • 22-05-2020, 20:33:48
    #14
    2 ye 2 miyop 1.5 astigmattım lazer oldum
  • 22-05-2020, 20:34:39
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2011 yilinda 2 katarakt 1 şaşılık oldum sol gözden de katarak ameliyatı için gün bekliyorum. Abimde oldu ama görmem daha iyi diyor ben bıçak altı oldum o sanırım yeni teknoloji ile lazer oldu bende şimdi gene ne olacagım bilmiyorum
    Benim göz sıkıntı gözlük takıyom işim gereği gözlük beni zorlaştırıyor ameliyat olmaya da kokrkuyom hastaneye yorumlarını okudum dahada korkuyom



    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 ye 2 miyop 1.5 astigmattım lazer oldum
    Hangi hastanede oldunuz hocam
  • 22-05-2020, 21:19:30
    #16
    reberaksumer06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç numaraydi hocam gözünüz
    2,75 e 2,25 hocam korkacak birşey yok çok basit bir ameliyat toplam 15 dakika sürmüyor bile yanınızda bir kişi olsun giderken araba falan kullanamazsınız ameliyattan sonra sabaha kadar yanma batma oluyor sabah kalkınca yeni hayata merhaba diyorsunuz
  • 22-05-2020, 21:55:15
    #17
    Yuzarseff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2,75 e 2,25 hocam korkacak birşey yok çok basit bir ameliyat toplam 15 dakika sürmüyor bile yanınızda bir kişi olsun giderken araba falan kullanamazsınız ameliyattan sonra sabaha kadar yanma batma oluyor sabah kalkınca yeni hayata merhaba diyorsunuz
    Enistemde çizdircekti dedim o çizdirsin onun durumuna göre bende çizdirim büssürü hastane gezip fiyat araştırması yaptı doktorların nerdeyse hepsinde gözlük var diyo sordum siz niye gözlük kullanıyoruz adam akıllı cevap bile veren olmadı diyo bende o öyle deyince bı düşünmeye başladım hastane yorumlarına okudum çok olumsuz yorumlar görünce biraz korkmaya başladım dunyagöz için muayene ücreti sordum ( bildiğim kadarıyla gözde en iyisi onlar ) muayene için 130 - 350 arası fiyat çektiler
  • 22-05-2020, 21:57:40
    #18
    reberaksumer06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Enistemde çizdircekti dedim o çizdirsin onun durumuna göre bende çizdirim büssürü hastane gezip fiyat araştırması yaptı doktorların nerdeyse hepsinde gözlük var diyo sordum siz niye gözlük kullanıyoruz adam akıllı cevap bile veren olmadı diyo bende o öyle deyince bı düşünmeye başladım hastane yorumlarına okudum çok olumsuz yorumlar görünce biraz korkmaya başladım dunyagöz için muayene ücreti sordum ( bildiğim kadarıyla gözde en iyisi onlar ) muayene için 130 - 350 arası fiyat çektiler
    hocam bende dünya gözde oldum geçtiğimiz kasımda çok memnunum iş arkadaşım 10 sene önce çizdirmiş şu an hala çok memnun