reberaksumer06 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Göz ameliyatı olan var mı?
29
●382
- 22-05-2020, 20:32:57Kaç numaraydi hocam gözünüzYuzarseff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-05-2020, 20:34:39Benim göz sıkıntı gözlük takıyom işim gereği gözlük beni zorlaştırıyor ameliyat olmaya da kokrkuyom hastaneye yorumlarını okudum dahada korkuyomMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi hastanede oldunuz hocamType adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 22-05-2020, 21:19:302,75 e 2,25 hocam korkacak birşey yok çok basit bir ameliyat toplam 15 dakika sürmüyor bile yanınızda bir kişi olsun giderken araba falan kullanamazsınız ameliyattan sonra sabaha kadar yanma batma oluyor sabah kalkınca yeni hayata merhaba diyorsunuzreberaksumer06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-05-2020, 21:55:15Enistemde çizdircekti dedim o çizdirsin onun durumuna göre bende çizdirim büssürü hastane gezip fiyat araştırması yaptı doktorların nerdeyse hepsinde gözlük var diyo sordum siz niye gözlük kullanıyoruz adam akıllı cevap bile veren olmadı diyo bende o öyle deyince bı düşünmeye başladım hastane yorumlarına okudum çok olumsuz yorumlar görünce biraz korkmaya başladım dunyagöz için muayene ücreti sordum ( bildiğim kadarıyla gözde en iyisi onlar ) muayene için 130 - 350 arası fiyat çektilerYuzarseff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-05-2020, 21:57:40hocam bende dünya gözde oldum geçtiğimiz kasımda çok memnunum iş arkadaşım 10 sene önce çizdirmiş şu an hala çok memnunreberaksumer06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle