• 21-05-2020, 17:15:33
    #1
    Forumda göz ameliyatı olan varmı ?
  • 21-05-2020, 17:16:07
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende olmak istiyorum ama riskli diyorlar korkuyorum.
  • 21-05-2020, 17:18:29
    #3
    Boby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende olmak istiyorum ama riskli diyorlar korkuyorum.
    Az önce hastane yorumlarını okudum kadının teki hastanenin yaptığı katarak ameliyat yüzünden tek gözü kör kalmış iyikide diğer gözümü ameliyat ettirmedim yazıyor
  • 21-05-2020, 17:20:16
    #4
    lazer mi normal mi
  • 21-05-2020, 17:23:24
    #5
    Keratokonus hastası olarak kornea nakli oldum. Görme %5 civarında görme engelliyim. Tabi soru bu değil galiba ama ameliyat işte
  • 21-05-2020, 17:28:18
    #6
    mersinli07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lazer mi normal mi
    Farketmez
  • 21-05-2020, 17:30:08
    #7
    mfa95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keratokonus hastası olarak kornea nakli oldum. Görme %5 civarında görme engelliyim. Tabi soru bu değil galiba ama ameliyat işte
    Bende keratakonus hastasıyım, bende baya ilerlemşti, ameliyat oldum ama göz ameliyatları çok farklı sizin istediğinizhangisi bilmiyorum.
  • 21-05-2020, 17:31:10
    #8
    lazer oldum 4-5 sene kadar rahat olmuştur sorun yok
  • 21-05-2020, 17:40:39
    #9
    mersinli07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lazer oldum 4-5 sene kadar rahat olmuştur sorun yok
    Gözluk takıyormuydunuz