Boby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende olmak istiyorum ama riskli diyorlar korkuyorum.
Az önce hastane yorumlarını okudum kadının teki hastanenin yaptığı katarak ameliyat yüzünden tek gözü kör kalmış iyikide diğer gözümü ameliyat ettirmedim yazıyor