mfa95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keratokonus hastası olarak kornea nakli oldum. Görme %5 civarında görme engelliyim. Tabi soru bu değil galiba ama ameliyat işte
Bende keratakonus hastasıyım, bende baya ilerlemşti, ameliyat oldum ama göz ameliyatları çok farklı sizin istediğinizhangisi bilmiyorum.