reberaksumer06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Enistemde çizdircekti dedim o çizdirsin onun durumuna göre bende çizdirim büssürü hastane gezip fiyat araştırması yaptı doktorların nerdeyse hepsinde gözlük var diyo sordum siz niye gözlük kullanıyoruz adam akıllı cevap bile veren olmadı diyo bende o öyle deyince bı düşünmeye başladım hastane yorumlarına okudum çok olumsuz yorumlar görünce biraz korkmaya başladım dunyagöz için muayene ücreti sordum ( bildiğim kadarıyla gözde en iyisi onlar ) muayene için 130 - 350 arası fiyat çektiler
hocam bende dünya gözde oldum geçtiğimiz kasımda çok memnunum iş arkadaşım 10 sene önce çizdirmiş şu an hala çok memnun