Konu
Göz ameliyatı olan var mı?
22-05-2020, 20:03:28
#12
Misafir
2011 yilinda 2 katarakt 1 şaşılık oldum sol gözden de katarak ameliyatı için gün bekliyorum. Abimde oldu ama görmem daha iyi diyor ben bıçak altı oldum o sanırım yeni teknoloji ile lazer oldu bende şimdi gene ne olacagım bilmiyorum