2011 yilinda 2 katarakt 1 şaşılık oldum sol gözden de katarak ameliyatı için gün bekliyorum. Abimde oldu ama görmem daha iyi diyor ben bıçak altı oldum o sanırım yeni teknoloji ile lazer oldu bende şimdi gene ne olacagım bilmiyorum