2011 yilinda 2 katarakt 1 şaşılık oldum sol gözden de katarak ameliyatı için gün bekliyorum. Abimde oldu ama görmem daha iyi diyor ben bıçak altı oldum o sanırım yeni teknoloji ile lazer oldu bende şimdi gene ne olacagım bilmiyorum
Benim göz sıkıntı gözlük takıyom işim gereği gözlük beni zorlaştırıyor ameliyat olmaya da kokrkuyom hastaneye yorumlarını okudum dahada korkuyom
2 ye 2 miyop 1.5 astigmattım lazer oldum
Hangi hastanede oldunuz hocam