2011 yılında çankaya dünya göz hastanesinde lazer ameliyatı oldum. Sol 5.50a sağ 5 di. Miyoptum. Sol 0.50 sağ sıfırlanmıştı. Aradan 9 yıl geçmiş. Gözleri çok yorduğumdan sol 0.75 sağ 0.50 olmuş ama şimdi gözlüksüz rahat görüyorum. Sıkıntı yok.

Sonra kardeşim samsun dünya gözde 2012de oldu. O da 2.50 idi sanırım onda da şimdi sıkıntı yok. Üstüne dayıoğlu Ankara dünya gözde oldu. 2015de onda da sıkıntı yok.