reberaksumer06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bendede astigmat var ikisi 6ya yakın lazer olmayı düşünüyorum siz hangi hastanede oldunuz hocam
Hocam Antalya Dünyagözde olmuştum. Ama ilk 3 gün çok kötüydü