AliYucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2011 yılında çankaya dünya göz hastanesinde lazer ameliyatı oldum. Sol 5.50a sağ 5 di. Miyoptum. Sol 0.50 sağ sıfırlanmıştı. Aradan 9 yıl geçmiş. Gözleri çok yorduğumdan sol 0.75 sağ 0.50 olmuş ama şimdi gözlüksüz rahat görüyorum. Sıkıntı yok.

Sonra kardeşim samsun dünya gözde 2012de oldu. O da 2.50 idi sanırım onda da şimdi sıkıntı yok. Üstüne dayıoğlu Ankara dünya gözde oldu. 2015de onda da sıkıntı yok.
Bende Ankara'da yaşıyorum hocam cesaret edebilirsem dunyagöze gitmeyi düşünüyorum biraz kazık ama bildiğim kadarıyla en iyisi o



tihacuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Antalya Dünyagözde olmuştum. Ama ilk 3 gün çok kötüydü
Nasıldı biraz detay verebilirsmisiniz hocam