• 27-04-2020, 00:47:20
    #28
    Bende bakıyorum da acaip paralarmış 1500-2000ler nedir öyle

    xdrive baya iyi sanırım onda da 1,90 boy olunca kendi sayfasında

    korhan, altay, akıncı, bora, tufan, fırtına modellerini önermiş hep 1500 üzeri maşallah

    1100lere filan sancak var alsak sığamaz mıyız içerisine, nedir?
  • 27-04-2020, 01:08:02
    #29
    Üyeliği durduruldu
    CanHoroz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://m.trendyol.com/xdrive/15-li-...chantId=107058
    Bunu almaya karar vermiştim ben fakat stoğu bitmişti. Başka yerde varmı bakmak lazım ben bakmadım.
    Xdrive ürünlerini kullandım eski şirkette de başka seriler kullanıyorduk güzeldi rahattı. Kendime de alacağım belki stoğu bulursanız atın ben de alırım şimdi
    Xdrive de aklımda https://www.ikea.com.tr/urun-katalog...-sandalye.aspx şunla arasında kararsız kaldım.
    madalyonn82 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim uzmanlık alanım 😁 hocam şuan kampanya da siyah renk son 18 adet gönül rahatlığı ile alabilirsin.
    Sormak istedikleriniz varsa cevaplayabilirim.
    https://www.hepsiburada.com/mezura-o...za=Mezura+Ofis
    Boyun yastığı yok hocam ne kadar rahat olabilir ki. 😂
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bakıyorum da acaip paralarmış 1500-2000ler nedir öyle

    xdrive baya iyi sanırım onda da 1,90 boy olunca kendi sayfasında

    korhan, altay, akıncı, bora, tufan, fırtına modellerini önermiş hep 1500 üzeri maşallah

    1100lere filan sancak var alsak sığamaz mıyız içerisine, nedir?
    https://www.ikea.com.tr/urun-katalog...-sandalye.aspx şunun ile xdrive arasındayım.
  • 27-04-2020, 01:15:15
    #30
    WebKtl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Xdrive de aklımda https://www.ikea.com.tr/urun-katalog...-sandalye.aspx şunla arasında kararsız kaldım.

    Boyun yastığı yok hocam ne kadar rahat olabilir ki. 😂

    https://www.ikea.com.tr/urun-katalog...-sandalye.aspx şunun ile xdrive arasındayım.
    Fiyatına göre çok kaliteli gelmiyor gözüme o ben bu tip koltukları daha fazla seviyorum aslında oyuncu koltuklarından

    ama fiyatı 500-600 bandında olsa tercih ederim 1100'lere çıkıldıktan sonra xdrivelar alınır
  • 27-04-2020, 02:41:16
    #31
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatına göre çok kaliteli gelmiyor gözüme o ben bu tip koltukları daha fazla seviyorum aslında oyuncu koltuklarından

    ama fiyatı 500-600 bandında olsa tercih ederim 1100'lere çıkıldıktan sonra xdrivelar alınır
    Katılıyorum, Ikea da ki koltuk ne bilim hak etmediği bir tutar. Sünger kısmı bunlar kadar kalın değil, yastık desteği yok, arkaya yaslanma vs kısıtlı. Kendi adıma söylüyorum ben attığım xdrive 15'li olanı alacağım, Ikea da ki boşa para saçmak gibi geldi bana. Umarım sizde istediğiniz şekilde bulursunuz
  • 27-04-2020, 03:30:29
    #32
    Üyeliği durduruldu
    xDrive almalısın, ben xDrive fırtına kullanıyorum aşırı memnunum. Sizde bütçenizi 250₺ arttırıp xDrive 15’li alabilirsiniz. Aşırı memnun kalacağınızdan eminim.
  • 27-04-2020, 03:41:00
    #33
    Üyeliği durduruldu
    CHMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xDrive almalısın, ben xDrive fırtına kullanıyorum aşırı memnunum. Sizde bütçenizi 250₺ arttırıp xDrive 15’li alabilirsiniz. Aşırı memnun kalacağınızdan eminim.
    15 li baktım fakat piyasada yok ne yazık ki. Aslında en güzeli bunu almak gerekli. 😂
    https://www.xdrive.com.tr/xdrive-fir...-kirmizi-siyah
  • 27-04-2020, 03:43:41
    #34
    Üyeliği durduruldu
    WebKtl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 li baktım fakat piyasada yok ne yazık ki. Aslında en güzeli bunu almak gerekli. 😂
    https://www.xdrive.com.tr/xdrive-fir...-kirmizi-siyah
    Aldıktan sonra neye oturuyormuşum dedim 😄 Gerçekten çok rahat dik oturamıyordum. 1 aydır kullanıyorum, dik oturmaya alıştım.
  • 27-04-2020, 03:54:44
    #35
    Üyeliği durduruldu
    CHMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aldıktan sonra neye oturuyormuşum dedim 😄 Gerçekten çok rahat dik oturamıyordum. 1 aydır kullanıyorum, dik oturmaya alıştım.
    Hayatta dik oturamam. Değil bu kralı gelse yine alışamam yıllardır olan bir alışkanlık vazgeçilmez. 😂 XDrive bakıyorum da stok yok şaka gibi.
  • 27-04-2020, 04:16:31
    #36
    Üyeliği durduruldu
    WebKtl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatta dik oturamam. Değil bu kralı gelse yine alışamam yıllardır olan bir alışkanlık vazgeçilmez. 😂 XDrive bakıyorum da stok yok şaka gibi.
    Oturursunuz hocam Bende böyle diyordum alıştım. N11, Hepsiburada ve Trendyol'dan bakın orada stoklar var. (xDrive satıcılı olanlardan almanızı öneririm.)